هرآنچه که باید از شهر چمستان بدانید را اینجا بخوانید

20 بهمن 1401
0 دیدگاه
شهر چمستان 052154456212

شهر چمستان یکی از شهرهای زیبا در استان سرسبز و همیشه زیبای مازندران است که هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری به دنبال زیبایی های بکر آن به این شهر سفر می کنند. این شهر از بخش های شهرستان نور به شمار می رود و با این شهرستان چیزی حدود 15 کیلومتر فاصله دارد. شهرستان نور شهرستانی ساحلی و فوق العاده زیبا به شمار می رود و شهرستان چمستان نیز در بخش جنوبی و در نوار ساحلی این شهر واقع شده است. به همین علت می توان گفت وجود این ویژگی سبب شده است که این شهر به عنوان یک شهر کوهستانی به شمار روند و پوشش گیاهی آن توانسته سبب شده است که این شهر زیبا به قطب گردشگری تبدیل شود.

شهر چمستان فاصله زیادی با تهران ندارد همین موضوع سبب شده است که مسافران بسیاری از این شهر روانه چمستان شوند و سعی در اقامت و حتی رهن و اجاره ویلا در چمستان داشته باشند.  شما به راحتی می توانید آخر هفته های خوبی را در کنار خانواده تجربه کنید و لحظات خوبی را سپری کنید. از مزایای سرمایه گذاری در چمستان می توان به دور بودن از آلودگی های شهری و خستگی های ناشی از زندگی شهر نشینی و محیط های شلوغ اشاره کرد. اگر قصد دیدن زیباترین طبیعت و تجربه تماشای زیبایی های خداوند از نزدیک را دارید پیشنهاد می شود حتما سری به جنگل های هیرکانی بزنید.

شهر چمستان  0564685631

آب و هوای شهر چمستان

بی تردید می توان گفت که کلیه شهرهای شمالی دارای دلنشین ترین و دلکش ترین آب و هوا هستند، رشته های البرز و جنگل های هیرکانی سبب داشتن چنین آب و هوایی شده است. همچنین مهم تر از همه فاصله اندک چمستان با سواحلی دریای خزر باعص ایجاد این طبیعت زیبا و آب و هوای دلکش شده است. اگر علاقمند سفر به شهرهای پر بارانی و مرطوب اما سرسبز و دنج را دارید پیشنهاد می شود حتما به چمستان سفر کنید. قطعا باران های ناگهانی در فصل بهار و تابستان سبب شده است که مسافران از زیبایی های این شهر بهره مند شوند و نهایت لذت را تجربه کنند.

دریاچه الیمات شهر چمستان  02416786865412

دریاچه الیمات، زیبایی بکر چمستان

یکی از جاذبه های بکر شهر چمستان باید به  دریاچه الیمات اشاره کرد که به نوبه خود می تواند خستگی مسافران و گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند را از بین ببرد. شما به راحتی می توانید از زیبایی های این دریاچه بکر بهره مند شوید و لحظاتی خاطره انگیز را در کنار خانواده تجربه کنید.

جالب است بدانید که دریاچه الیمات یکی از دریاچه های طبیعی موجود در دل طبیعت است که در دل جنگل های واقع شده و زیبایی ها فوق العاده ای را برای چشمان شما ترسیم می نماید. این دریاچه که در دل جنگل قرار دارد و برای رسیدن به آن باید از ۹ کیلومتری جاده اصلی نور به چمستان خارج شوید و با گذراندن ۳ کیلومتر دیگر از دل جنگل و طبیعتی با صفا، خود را به دریاچه ‌ای زیبا برسانید .

 

ارسال دیدگاه