جاذبه های خیره کننده آمل را بشناسید + عکس

28 آذر 1401
0 دیدگاه
جاذبه های خیره کننده آمل 896745313205

دیگر همه ما میدانیم که جاذبه های خیره کننده آمل سبب معروف شدن این شهر شده اند. در کنار امکانات رفاهی و گردشگری که در این شهر وجود دارد، جاذبه های خیره کننده آن نیز سبب ترغیب بسیاری از گردشگران به این شهر شده است. از همین رو سرمایه گذاران به آن توجه ویژه داشته و به دنبال ساخت وسازهای گسترده در آمل هستند. در ادامه با ویلا آمل همراه باشید تا به معرفی جاذبه های خیره کننده این شهر بپردازیم .

معرفی جاذبه های خیره کننده آمل

همان طور که گفته شد جاذبه های تماشایی آمل بسیارند و هنگام سفر حتما باید از آن ها دیدن نمایید. از جمله این زیبایی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

روستای بلیران

یکی جاذبه های خیره کننده آمل می توان به روستای بلیران اشاره  کرد اگر از جاده قدیم بابل به سمت آمل بروید، در چند کیلومتری این جاده به سمت جنگل و کوه می رود و پیچی که میخورد، زیبایی تازه ای پیدا می شود و هر پیچی آدمی را وارد دنیایی دیگر خواهد کرد. یک سمت این جاده کوه و در سمت دیگر آن جنگلهای خیره کننده و سرسبز و همچنین شالیزار های مزارع هستند. روستای بلیران یکی از روستاهای خوش آب و هوا و زیبای آمل است که به هنگام سفر توصیه می شود حتما برای یک روزهم که شده در آن اوقات خود را بگذرانید. از جمله دلایل خرید ویلا در آمل می توان به روستای بلیران اشاره کرد که منظره ای چشمگیر را از آن خود کرده است.

جاذبه های خیره کننده آمل 874564531078

آبگرم استراباکو

احتمالا برای یکبار هم که شده نام آبگرم استراباکو به گوشتان خورده است، آبگرم استراباکو در جاده هراز، ۱۱۰ کیلومتری تهران، ۵۵ کیلومتری آمل، منطقه لاریجان و در محلی به نام قلابن قرار دارد.  آبگرم معدنی استراباکو با چهار چشمه با فواصل کم است که از دل کوه می جوشد و پس از چند متر به رودخانه هراز می ریزد.

جاذبه های خیره کننده آمل 1789064321010

دریاچه ساهون

یکی از جاذبه های خیره کننده آمل که باید حتما از آن دیدن کنید دریاچه ساهون است. این دریاچه در دامنه های جنوب غربی قلعه دماوند در نزدیکی روستای نوا قرار گرفته است و دارای ارتفاعی به حدود 3000 متر بالاتر از سطح دریا است . در گذشته بیش از 1000 هکتار وسعت داشته و به مرور از حجم آب این دریاچه کم شده است. اگر به دنبال تماشای جاذبه ای خیره کننده  و راز آلود هستید حتما از این دریاچه دیدن نمایید.

جاذبه های خیره کننده آمل 079874653120

سخن آخر

آمل یکی از شهرهای خوش آب و هوا در مازندران است که به دلیل داشتن زیبایی های بسیار امروزه به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل شده است. اگر میخواهید از زیبایی های این شهر دیدن نمایید توصیه می شود از وبلاگ ویلا آمل دیدن نمایید تا بتوانید سفری مهیج و آگاهانه را تجربه نمایید.

 

ارسال دیدگاه