2 پارک جنگلی آمل که همه را شگفت زده کرده است را بشناسید

24 آذر 1401
0 دیدگاه
پارک جنگلی آمل 8451354041

آمل همچون سایر شهرهای دیگر بسیار محبوب و پرطرفدار است. احتمالا تا کنون تصویر پارک جنگلی آمل را در اینترنت و عکساهای اینستاگرام دیده باشید اما زیبایی هایی که از نزدیک قابل مشاهده است چیزی بسیار فراتر می باشد. شهر آمل به دلیل داشتن آب و هوای بسیار دلکش و فریبنده هرساله مسافران بسیاری را برای تفریح و هیجان به خود جذب کرده است .

علاوه بر این به دلیل پیشرفت این شهر در صنعت ساخت و ساز باعث شد تا خرید ویلا در آمل رونق بسیار یابد و همچنین به یکی از شهرهای در حال توسعه در زمینه اقتصاد و گردشگری تبدیل شود. پارک ها همیشه در زمره جاذبه های تماشایی هستند که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان هیجان و آرامش را به همراه دارند. هنگام سفر به شهرهای شمالی نظیر آمل توصیه می شود حتما از این زیبایی ها دیدن نمایید تا سفری لذتبخش را در تاریخ خاطران خود به ثبت برسانید.

پارک جنگلی آمل 8745641354154

2 پارک آمل که در بین گردشگران شهرت بالایی دارند!

پارک میرزا کوچک خان جنگلی

اولین و معروف ترین پارک آمل ، پارک میرزا کوچک خان جنگلی است که این روزها زبانزد بسیاری از مسافران می باشد. این پارک جنگلی زیبا و چشم نواز با وسعت 440 هکتار در کیلومتر 18 جاده آمل به تهران واقع شده است و زیباترین ویو و چشم انداز را برای توریستان و مسافران ایجاد می کند. پارک جنگلی میرزا کوچک خان جنگلی، با داشتن جنگل های انبوه در کنار جاده زیبایی چشمگیری را از آن خود کرده است.

جالب است بدانید این پارک دومین پارک جنگلی بزرگ واقع در استان مازندران است و همواره مورد توجه گردشگران، مسافران و توریستان در سرار کشور واقع شده است. این پارک دارای امکاناتی همچون تفرجگاه آلاچیق، سرویس بهداشتی ،اجاق، میز، آب آشامیدنی، رستوران ، سکوی چادر و حتی قهوه خانه است که سفری دل انگیز را برای مسافران مهیا سازد. از جاذبه های خیره کننده این پارک میتوان به جنگل انبوه آن ، آبشار ماهان، هزار پله، چشمه آب سرد ، درختان کهن و قدیمی و… اشاره کرد.

پارک جنگلی آمل 854523465

پارک جنگلی هلومسر

یکی دیگر از پارک های آمل که بسیار شگفت انگیز است را باید به پارک جنگلی هلومسر اختصاص داد. این پارک 67 هکتار از وسعت زمین را به خود اختصاص داده است و یکی از بزرگترین پارک های تفریحی و گردشگری در مازندران به شمار می رود. ایجاد این پارک جنگلی برای تفریح و رفاه مسافران و گردشگران به آن ها این اجازه را می دهد تا از طبیعت به درستی استفاده کنند و  از امکاناتی نظیر سرویس های بهداشتی، آلاچیق، کافی شاپ، نمازخانه، وسایل بازی کودکان و… نیز بهره مند شوند.

 

 

ارسال دیدگاه