گشتی بر جاذبه های دیدنی چمستان که مسافران را حیرت زده کرده است!

12 دی 1401
0 دیدگاه
جاذبه های دیدنی چمستان 784654564153105

اگر به دنبال از بین بردن خستگی های طول هفته هستید حتما از جاذبه های دیدنی چمستان دیدن کنید. همه ما خوب این موضوع را درک میکنیم که سفر به منطقه ای خوش آب و هوا در شمال می تواند خستگی های درون ما را ریشه کن کند و چه فصلی بهتر از بهار و تابستان و چه استانی زیباتر از مازندران! چمستان نور شهری است در خطه مازندران با طبیعت شورانگیز و بکر که هرکسی را حتی پس از یکبار سفر مست در خوشی و زیبایی می نماید.

این شهر در فاصله 15 کیلومتری از نور واقع شده است و به دلیل داشتن جاذبه های بسیار و خوش دست از نظر سرمایه گذاری به رونق بالایی دست یافته. از جمله سرمایه گذاری های سودآور در باید به خرید ویلا در چمستان اشاره نمود، این شهر دارای ویلاهای لوکس و بسیار زیبا است که توجه هرکسی را به خود جذب می نماید. اما از بحث که خارج نشویم در ابتدا با ما همراه باشید تا برخی از جاذبه های دیدنی چمستان را معرفی کنیم.

آشنایی با جاذبه های دیدنی چمستان

دریاچه الیمات : یکی از پرآوازه ترین جاذبه های دیدنی چمستان، دریاچه الیمات می باشد. این دریاچه در دل جنگل های هیرکانی واقع شده و علاوه بر بکر بودن، دارای تمامی امکانات برای رفاه و تفریح برای مسافران و گردشگران می باشد. اگر میخواهید اوقات شیرینی را در طبیعتی که هم شامل آب باشد و هم جنگل سپری کنید توصیه می شود حتما از دریاچه الیمات چمستان دیدن کنید.

جاذبه های دیدنی چمستان 564168546510

پارک جنگلی کشپل : بازدید از جنگل های شمال همیشه برای ما جذاب و خاطره انگیز بوده است. چنگل کشپل نیز یکی از جاذبه های دیدنی چمستان است که نمی توانید به راحتی از کنار آن عبور کنید. تماشای درختان تنومند و سرسبز در دل جنگل در آلاچیق های چوبی می توان برای همه ما جذاب و رویایی باشد و چه چیزی بهتر از اینکه بخواهیم این احساس خوب را در پارک جنگلی کشپل تجربه کنیم؟ از جمله درختان زیبا و کهنی که در این جنگل یافت می شوند باید به درخت افرا، ممرز، انجیل و.. اشاره کرد.

جاذبه های دیدنی چمستان 4098798465120

آب گرم لاویج :  اگر از جاده نور به سمت چمستان عبور کرده باشید خواهید دید که آب گرم لاویج در این مسیر قرار گرفته است. چمشمه آب معدنی در شرق روستای لاویج واقع شده و درمیان دره ها و دامنه های جنگلی البرز قرار دارد. آب گرم لاویج خواص درمانی بسیاری برای افرادی که دارای بیماری های پوستی، پوکی استخوان و درد مفاصل هستند دارد به همین علت مسافران و گردشگران بسیاری چندین سال است که سری به این منطقه بکر در چمستان می زنند.

ارسال دیدگاه