معرفی ۳ نمونه از جاذبه های گردشگری آمل که باید از آن ها دیدن کنید

28 دی 1401
0 دیدگاه
جاذبه های گردشگری آمل 0574653210

شهر آمل از دسته شهرهای شمالی خوش آب و هوا و پر رفت و آمدی است که گردشگران زیادی به آن سفر می کنند. در شهر آمل جاذبه های گردشگری خیره کننده زیادی وجود دارند، که برای عکاسی و ثبت خاطرات ماندگار بسیار زیبا هستند و گردشگران زیادی از آن ها دیدن می کنند. بهتر است که با 3 جاذبه خیره کننده آمل آشنا شوید.

جاذبه های گردشگری آمل

دیگر همه ما می دانیم که آمل یکی از شهرهای جذاب و دیدنی است که از امکانات رفاهی و تفریحی زیادی بهره مند است. این شهر سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. حتی زیبایی و خوش آب و هوایی آمل برخی از گردشگران را به سمت خرید ویلا در آمل سوق داده است. به این ترتیب بهتر است که با 3 جاذبه خیره کننده آمل آشنا شوید.

1.     آبگرم استراباکو

رفتن به یک آبگرم فوق العاده لذت بخش از علایق همه افراد محسوب می شود. پس بهتر است برای یکبار هم که شده، آبگرم استراباکو را در شهر آمل تجربه کنید. استراباکو در جاده هراز قرار دارد، که با چهار چشمه از دل کوه می جوشد. این آبگرم با حرارت 24 درجه سانتی گراد از پای کوه جوشیده و در دو استخر بزرگ سرازیر می شود. میزان آبدهی این آبگرم معدنی، تقریبا 4 اینچ در ثانیه می باشد.

جاذبه های گردشگری آمل 05746541321210

2.     پارک جنگلی هلومسر

هلومسر از پارک های خانوادگی و دیدنی است که از خوش آب و هوا ترین جاذبه خیره کننده آمل محسوب می شود. این پارک جنگلی در ابتدای ورودی جاده آمل که امام زاده عبدالله قرار دارد، واقع شده و به عنوان یکی از بزرگترین پارک های تفریحی مازندران شناخته شده است. از امکانات این پارک می توان به سرویس های بهداشتی، آلاچیق ها، کافی شاپ، نمازخانه، وسایل بازی کودکان و … اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری آمل 0564786457474620

3.     دریاچه ساهون

از دیگر انواع جاذبه های گردشگری آمل که بسیار دیدنی و خیره کننده است، می توان به دریاچه ساهون اشاره کرد، که در دامنه های جنوب غربی قلعه دماوند واقع شده و نزدیک به روستای نوا می باشد. این دریاچه دارای ارتفاعی بیش از 3000 متر است که تا نیم قرن پیش پر از آب بوده، ولی به مرور زمان در اثر دخالت های انسانی با کمبود آب مواجه شده است.

چرا سفر به آمل؟

آمل از انواع شهرهای دیدنی و جذابی است که گردشگران زیادی تعطیلات خود را در آن می گذرانند. به این ترتیب اگر به دنبال این هستید که سفری به یاد ماندنی داشته باشید، و یا آنکه هر زمانی دوست داشتید به آمل سفر کنید، بهتر است که به فکر یک سرمایه گذاری سودمند در آمل باشید.

این سرمایه گذاری می تواند خرید آپارتمان در آمل و یا حتی خرید یک زمین باشد، که نه تنها باعث حفظ سرمایه شما شده، بلکه باعث می شود برای تعطیلات همیشه برنامه ای داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید. در واقع بزرگ بودن آمل دلیل خوبی برای سفر و سرمایه گذاری در این شهر است.

 

ارسال دیدگاه