دیدنی های باورنکردنی چمستان که همه را حیرت زده کرده است

2 دی 1401
0 دیدگاه
دیدنی های باورنکردنی چمستان 845313150

آیا اکنون به چمستان سفر کرده اید؟ اگر خیر پس احتمالا از دیدنی های باورنکردنی چمستان ، این شهر سرسبز و شور انگیز مطلع نمی باشید. این شهر در فاصله 15 کیلومتری شهر نور مازندران واقع شده است که با داشتن جاذبه های تماشایی بسیار در زمره بهترین شهرهای مازندران قرار گرفته است. دیدن این شهر در فصول بهار و تابستان بسیار حیرت آور است، تماشای سرسبزی طبیعت بکر، گیاهان کمیاب می تواند برای هرکسی غیر قابل وصف باشد.  اجاره ویلا در چمستان، در نزدیک این طبیعت بکر می توان برای شما مزایای بسیاری همچون لذت بردن از طبیعت را به همراه داشته باشد.

معرفی دیدنی های باورنکردنی چمستان

جاذبه های طبیعی این شهر بسیارند و از اگر بخواهید یکایک آن ها رابررسی نمایید مطمئنا زمان زیادی را نیاز خواهید داشت، اما جنبه مثبت این سفر سیر نشدن از این همه زیبایی خواهد بود. در ادامه دیدنی های باورنکردنی چمستان را به شما معرفی خواهیم نمود تا انتهای محتوا با ما همراه باشید.

دریاچه الیمات

یکی از دریاچه های خیره کننده و معروف مازندران که آوازه اش سراسر ایران را پر کرده ، دریاچه الیمات در چمستان می باشد. این دریاچه در دل جنگل های هیرکانی وجود دارد و علاوه بر بکر بودن، تمامی امکانات تفریحی و رفاهی را نیز شامل می شود. اگر به قایقرانی، ماهیگیری و تماشای زیبایی های دریاچه ها علاقمند هستید توصیه می شود حتما به دریاچه الیمات سری بزنید.

دیدنی های باورنکردنی چمستان 897432134101

پارک  جنگلی کشپل

آیا تاکنون نام پارک جنگلی کشپل به گوشتان رسیده است؟ این جنگل یکی از جاذبه های مرموز و تماشایی در چمستان است . اگر به ماجراجویی علاقمند هستید توصیه میشود حتما از این زیبایی ها دیدن نمایید. شما می توانید ساعت ها را به تماشای درختان سر به فلک کشیده این جنگل اختصاص دهید، بی آنکه اندکی خستگی به سراغتان بیاید. از جمله درختان تماشایی که در این شهر وجود دارد می توان به ؛ افرا، ممرز، انجلی، توسکا و… اشاره نمود.

دیدنی های باورنکردنی چمستان 874531321450

جنگل واز چمستان

یکی دیگر از زیبایی های چشمگیر چمستان جنگل واز است. جنگل واز یکی دیگر از جنگل‌های بسیار قدیمی هیرکانی به حساب می‌آید که پر از درختان تنومند بلوط، راش و افرا است. تنوع زیادی از دیگر پوشش‌های گیاهی را می‌توانید در این جنگل زیبا ببینید. اگر به تماشای گیاهان   پوشش های گیاهی متنوع علاقمند هستید حتما از این جنگل دیدن نمایید.

سخن پایانی

چمستان شهری است توریستی و زیبا ، به همراه ویلاهای لاکچری و لوکس، اگر به دنبال مقصدی دیدنی برای مسافرات هستید، این شهر را از دست ندهید. ما در این محتوا توانستیم تنها برخی از زیبایی های واقع در شهر چمستان را به شما معرفی نماییم، اگر میخواهید با تمامی جاذبه های تماشایی مازندران و چمستان آشنا شوید، میتوانید به وبلاگ ما مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه