جنگل بلیران، جاذبه های بکر در آمل که هنگام سفر باید حتما از آن دیدن کنید

14 دی 1401
0 دیدگاه
جنگل بلیران 1566854654132120

آمل شهری کهن با تاریخچه شنیدنی در مازندران روزگارانی است که مقصد مسافران از سراسر ایران شده و جنگل بلیران جدا از این دلیل نیست. آمل دارای آب و هوای دلکش و بکر و جاذبه های تماشایی متعددی که در پس هرکدام تاریخ رقم خورده است. وجود ساختمان ها لوکس و لاکچری و ساختمان های درحال است حاکی از این هستند که خرید زمین در آمل در راستای ساخت و ساز بسیار رواج دارد و این بر کسی پوشیده نیست که در طی چند سال اخیر در حال توسعه می باشد.

جنگل بلیران، جنگلی رویایی و سرسبز در مازندران

جنگل بلیران در سال 1387 به عنوان منطقه ای گردشگری در آمل شناخته شده است. وجود طبیعت بکر و تماشایی  در دل این جنگل سبب ترغیب بسیاری از مسافران به این شهر شده است. در مسیر دسترس به این جنگل سرسبز و رویایی شاهد شالیزارها، کشتزارها، کوهستان، چشمه های آبگرم و.. خواهید بود. تجربه فوق العاده ای از جنگل نوردی و عکاسی در دل طبیعت را داشته باشید. علاقمندان به کمپینگ و اقامت شبانه در جنگل نیز می توانند تجربه بسیار خوبی در این منطقه داشته باشند.

جنگل بلیران 46854130580

دیدنی های اطراف جنگل بلیران

از جمله زیبایی هایی که در اطراف جنگل بلیران وجود دارد می توان به رودخانه ای به نام گرمارود یا گرمِرو اشاره نمود که طول 50 کیلومتر را شامل شده و از بلندی های جبهه شمالی البرز و منطقه ای با نام هلی یار سرچشمه می گیرد. وجود چشمه های آب معدنی در اطراف جنگل بلیران سبب شده است که از مهم تریم مقاصد تفریحی و سرشناس به شمار رود. مهم ترین چشمه های این منطقه لاله زار و گرو هستند .

جنگل بلیران 28967974651320

بهترین زمان سفر به جنگل

در هر فصلی شما مجاز به این جنگل در شهر آمل هستید و هیچ مانعی برای شما وجود ندارد. این شهر چهر فصل تمامی زیبایی های فصول مختلف را شامل می شود، در فصل پاییز وجود برگ های رنگی قهوه ای، زرد، نارنجی و… ، در زمستان درختان پوشیده از برف ، در بهار لبریز از شکوفه های بهاری و در تابستان غرق در برگهای سرسبز خواهند بود و این منظره میتواند خاطره انگیز ترین لحظه ها را برای شما تداعی نماید.

ارسال دیدگاه